Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: I – dostawa sprzętu i oprogramowania, II – wykonanie i wdrożenie e-usług. Obejmuje następujące zadania:
- Dostawę i wdrożenie rozwiązań informatycznych.
Rozwiązanie te mają dawać dostęp do danych przestrzennych, ewidencji gruntów i budynków oraz modelu 3D; pozwalać na administrację systemem i użytkownikami, zasilanie i aktualizację hurtowni danych oraz obsługę decyzji administracyjnych i integrację spraw oraz ewidencji i rejestrów z przestrzenią. Zadanie obejmuje uruchomienie portalu interaktywnego planu miasta wraz wdrożeniem oprogramowania systemowego, zasileniem systemu danymi przestrzennymi oraz rejestrami i ewidencjami publicznymi oraz przeprowadzenie szkoleń.
- Dostawę, instalację oraz konfigurację sprzętu i oprogramowania systemowego.
- Budowę nowych baz danych oraz dostosowanie istniejących zasobów do zasilenia systemu.
Zadanie obejmuje budowę bazy adresowej nieruchomości, dróg i ulic, sieci uzbrojenia terenu, opracowanie warstw tematycznych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, przygotowanie zbiorów danych do zasilenia systemu, informatyzację rejestrów i ewidencji oraz zasobów źródłowych zarządzania kryzysowego i ofert inwestycyjnych, wykonanie zdjęć lotniczych, sporządzenie ortofotomapy, numerycznego modelu terenu oraz modelu 3D budynków.
Dokumenty można składać do 25 sierpnia. Kryterium wyboru ofert jest cena. Wadium wynosi 15 tys. zł. Przetarg jest realizowany w ramach projektu „Wsparcie rozwoju społeczno-gospodarczego poprzez utworzenie elektronicznej platformy informacyjno-usługowej na terenie miasta Mielca”.