Zamówienie podzielono na 9 części. Jedynym kryterium wyboru ofert była cena. Dla każdej części wpłynęło od 5 do 11 ofert. Prace w poszczególnych województwach zrealizują:
województwo |
wykonawca |
cena oferty [tys. zł brutto] |
budżet GDDKiA [tys. zł brutto] |
mazowieckie |
konsorcjum warszawskich firm Scott Wilson i AkustiX |
412 |
2571 |
wielkopolskie |
konsorcjum firm Scott Wilson i AkustiX |
375 |
2514 |
dolnośląskie i opolskie |
konsorcjum firm Scott Wilson i AkustiX |
400 |
2290 |
lubuskie i zachodniopomorskie |
konsorcjum firm Scott Wilson i AkustiX |
326 |
1469 |
pomorskie i kujawsko-pomorskie |
konsorcjum firm Scott Wilson i AkustiX |
357 |
2180 |
małopolskie i podkarpackie |
konsorcjum firm Scott Wilson i AkustiX |
406 |
2396 |
podlaskie, warmińsko-mazurskie i lubelskie |
Hydrogeotechnika Kielce |
488 |
2461 |
łódzkie i świętokrzyskie |
Hydrogeotechnika Kielce |
446 |
2418 |
śląskie |
Trakt Katowice |
257 |
1368 |
Na wszystkie części GDDKiA gotowa byłą wyłożyć blisko 19,7 mln zł. Końcowa wartość przetargu opiewa natomiast raptem na niecałe 3,5 mln zł.