Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• kontrola organów administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• kontrola przedsiębiorców geodezyjnych w zakresie posiadania uprawnień zawodowych, zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami oraz standardami technicznymi,
• prowadzenie postępowania administracyjnego z zakresu geodezji i kartografii oraz rozpatrywanie skarg na działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• rozpatrywanie skarg i wniosków na działanie geodetów uprawnionych w tym przygotowywanie wniosków do Głównego Geodety Kraju o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym,
• posiadanie uprawnień zawodowych z dwóch zakresów: „1” – geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; „2” – rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
• znajomość ustaw: z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (oraz aktów wykonawczych), z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, z 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
• 1 rok pracy w administracji publicznej,
• przeszkolenie w zakresie obsługi programów komputerowych stosowanych w geodezji i kartografii,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z innych zakresów,
• umiejętność obsługi nowoczesnego sprzętu pomiarowego - śledzenie nowości technicznych, znajomość programów obliczeniowych w geodezji (np. C-Geo).
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2,9 tys. zł.