Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. w ramach działalności podstawowej CODGiK:
• koordynowanie i nadzorowanie pracy komórek organizacyjnych pionu utrzymania centralnego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (czgik), w szczególności w zakresie gromadzenia, aktualizowania i udostępniania czgik,
• koordynowanie i nadzorowanie pracy Działu Systemu Katastralnego, w szczególności organizowanie i nadzorowanie obsługi merytorycznej i technicznej zadań w zakresie utrzymywania, w tym modernizacji i rozwoju, infrastruktury technicznej Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach oraz Integrującej Platformy Elektronicznej,
• koordynowanie i nadzorowanie pracy Działu Geoportalu, w szczególności organizowanie i nadzorowanie procesu wdrażania rozwiązań technicznych zapewniających interoperacyjność zbiorów i usług danych przestrzennych oraz tworzenia i obsługi usług sieciowych dotyczących zbiorów i usług danych przestrzennych w zakresie czgik,
• koordynowanie i nadzorowanie pracy Działu Informatyki, w szczególności pod kątem zapewnienia odpowiedniej wydajności, dostępności i ciągłości działania systemów obsługujących rejestry publiczne, w tym w zakresie usług sieciowych,
2. w ramach działalności pozapodstawowej CODGiK:
• koordynowanie i nadzorowanie realizacji usług działalności pozapodstawowej,
• pozyskiwanie zleceń oraz rozszerzanie form i możliwości świadczenia usług działalności pozapodstawowej.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
• wykształcenie wyższe, kierunek: geodezja i kartografia,
• co najmniej 6-letni staż pracy na stanowisku związanym z geodezją i kartografią, w tym trzy lata w jednostkach sektora finansów publicznych,
• doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
• doświadczenie zawodowe w realizacji projektów związanych z budową i rozwojem baz danych przestrzennych na poziomie zarządczym (min. kierownik projektu).
• bardzo dobra znajomość:
- przepisów w zakresie geodezji i kartografii, w szczególności ustawy z dnia
17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzeń wykonawczych, ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
–ustawy prawo zamówień publicznych,
–ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
–zagadnień związanych z informatyzacją katastru nieruchomości oraz informatyzacją i cyfryzacją państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem pracy:
• umiejętność zarządzania personelem,
• zdolności organizacyjne,
• umiejętność skutecznego komunikowania się,
• umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
• wysoka kultura osobista,
• dyspozycyjność, odporność na stres,
• zdolność analizy i syntezy informacji,
• umiejętność planowania i myślenia strategicznego,
• znajomość komunikatywna języka angielskiego w mowie i piśmie,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii – zakres 2,
• poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą ''tajne''.
Kandydat na stanowisko objęte naborem musi opracować w formie pisemnej dokument koncepcyjny pod tytułem „Zarys strategii rozwoju CODGiK”. W dokumencie kandydat powinien sformułować wieloletnią strategię CODGiK oraz zawrzeć kierunki działań oraz działania zmierzające do realizacji strategii. W koncepcji szczególny nacisk należy położyć na rozwój usług pozapodstawowych (świadczonych na rzecz innych niż Główny Geodeta Kraju podmiotów).
W ramach naboru odbędzie się:
• formalna weryfikacja ofert,
• komisyjna ocena wartości merytorycznej dokumentu „Zarys strategii rozwoju CODGiK”; dokumenty poszczególnych kandydatów oraz ich oceny nie będą publikowane i nie będą podawane do publicznej wiadomości,
• rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl