Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• kontrola przestrzegania przepisów przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych oraz posiadania uprawnień zawodowych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii,
• kontrola i ocena dokumentacji dołączonej do wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej drogi krajowej i wojewódzkiej w części obejmującej podziały nieruchomości,
• kontrola i ocena dokumentacji dołączonej do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych,
• udział w prowadzeniu nadzoru i kontroli działania powiatowej administracji geodezyjnej i kartograficznej,
• przygotowywanie odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, reprezentowanie Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego przed WSA.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym,
• znajomość ustaw: w zakresie geodezji i kartografii, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność,
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
• posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,
• znajomość obsługi nowoczesnych urządzeń pomiarowych i technik obliczeniowych.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2300 zł/mies. (+ dodatek stażowy). Planowany termin zatrudnienia: maj 2013 r.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl