Zakres wykonywanych zadań:
• nadzorowanie i kontrolowanie prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
• nadzorowanie przyjmowania prac geodezyjnych i kartograficznych do zasobu, w tym kontrolowanie prac wykonawców;
• prowadzenie postępowań skargowych w celu rozstrzygania spraw indywidualnych;
• kontrolowanie spełniania wymogów kwalifikacyjnych przez osoby wykonujące prace geodezyjne i kartograficzne.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie geodezyjne,
• uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2,
• obsługa komputera - znajomość pakietu Office - Word, Excel,
• znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz kpa,
• w przypadku wykształcenia średniego geodezyjnego 6 lat doświadczenia zawodowego w geodezji,
• w przypadku wykształcenia wyższego geodezyjnego 3 lata doświadczenia zawodowego w geodezji,
wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, o lasach, prawa wodnego, prawa budowlanego i innych związanych tematycznie z geodezją i kartografią,
• 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
• odporność na stres,
• łatwość komunikacji,
• umiejętność pracy w zespole.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3,5 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl