2014-09-08 |
Geodezja, Instytucje
Warszawa: poszukiwany inspektor ds. nieruchomości
Prezydent miasta stołecznego Warszawy ogłasza nabór kandydatów na stanowisko inspektora ds. nieruchomości w Biurze Gospodarki Nieruchomościami Urzędu m.st. Warszawy. Aplikacje można składać do 12 września br.
|
|
|
|
|
Wymagania od kandydatów (niezbędne): • obywatelstwo polskie, • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, • nieposzlakowana opinia, • umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną, • wykształcenie wyższe I lub II stopnia, • minimum 3-letni staż pracy, • doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w zakresie gospodarowania nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe: • znajomość regulacji prawnych z zakresu gospodarki nieruchomościami, z zakresu ksiąg wieczystych oraz z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, • pożądane kompetencje: samodzielność, sumienność, • wykształcenie wyższe I lub II stopnia o kierunku: geodezja i kartografia, prawo, administracja lub zarządzanie z zakresu gospodarki nieruchomościami, • uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, do podziałów nieruchomości, • minimum 4-letni staż pracy.
Źródło: Urząd m.st Warszawy
|