Zakres zadań wykonywanych na tym stanowisku obejmuje m.in.:
• prowadzenie postępowań w sprawach skarg i wniosków w zakresie prowadzenia przez starostów ewidencji gruntów i budynków,
• prowadzenie nadzoru i kontroli nad tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem w systemach teleinformatycznych bazy danych katastru nieruchomości, rejestru cen i wartości nieruchomości, standardowych opracowań kartograficznych w skalach od 1:500 do 1:5000, zharmonizowanej z bazami danych krajowego systemu informacji o nieruchomościach
• prowadzenie nadzoru i kontroli nad poprawnością baz danych EGiB pod względem semantyki, syntaktyki i topologii,
• prowadzenie nadzoru i kontroli nad modernizacją EGiB.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, o infrastrukturze informacji przestrzennej, kpa
• znajomość rozporządzenia w sprawie EGiB, w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w sprawie ewidencji zbiorów i usług danych przestrzennych objętych infrastrukturą informacji przestrzennej,
• znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (SWING, SWDE, GML).
Szczegłóowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 340 64 08.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl