Tematyka kampanii będzie koncentrowała się wokół Aplikacji EMUiA – bezpłatnego oprogramowania oferowanego gminom do prowadzenia ewidencji miejscowości ulic i adresów. Działania mają także wypromować posiadanie przez samorządy aktualnych danych adresowych.
Zamówienie GUGiK obejmuje m.in. przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w internecie – na portalach o tematyce lokalnej oraz w mediach społecznościowych. GUGiK przewiduje również działania z zakresu „marketingu szeptanego” – ma to polegać na przygotowaniu minimum 150 publikacji na forach, blogach, grupach w serwisach społecznościowych o tematyce zachęcającej do zapoznania się z projektem TERYT 3.
Do obowiązków zamawiającego będzie ponadto należało opracowanie oraz dystrybucja materiałów reklamowych, a także nakręcenie filmu promocyjnego. Elementem przetargu jest również monitoring mediów społecznościowych oraz działania public relations.
Szacowana wartość zamówienia wynosi 731 tys. zł netto, z czego na zamówienie podstawowe przewidziano 389 tys. zł, na opcje – 147 tys. zł, a na zamówienie uzupełniające – 195 tys. zł.