Do głównych obowiązków na stanowisku pracy ds. obsługi i przygotowania dokumentacji będzie należało:
• kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia czynności kontrolnych,
• powiadomienie beneficjenta o kontroli gospodarstwa,
• przygotowanie i obsługa raportów z czynności kontrolnych po przeprowadzeniu kontroli,
• przygotowanie poleceń kontroli,
• wykonywanie i przekazywanie sprawozdań z realizacji prac BKM wg ustalonych procedur,
• rozpatrywanie oraz obsługa dokumentacji związanej z odwołaniami od wyników kontroli
• analiza dokumentacji pokontrolnej pod kątem wystąpienia nieprawidłowości skutkujących konieczności przekazania jej do GIJHARS lub do RDOŚ, WIOŚ,
• przygotowywanie odpowiedzi ws. umotywowanych zastrzeżeń rolnika/beneficjenta co do ustaleń zawartych w raporcie/protokole z kontroli.
Wymagania konieczne:
• wykształcenie wyższe rolnictwo i pokrewne, geodezja i pokrewne, ekonomia, administracja.
• bardzo dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
• bardzo dobra znajomość zadań realizowanych przez ARiMR,
• prawo jazdy kat. B.
Wśród wymagań pożądanych są m.in.:
• 6-miesięczny staż pracy w obszarze kontroli na miejscu,
• znajomość wspólnej polityki rolnej,
• umiejętność rozpoznawania gatunków roślin.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl