Rozwiązanie jest dostępne w trzech wariantach dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstwa oraz możliwość cyfryzacji zasobu poprzez skanowanie, kalibrację, digitalizację i tworzenie bazy danych. Podstawowym rozwiązaniem (Basic) jest przeglądarka sieci wodno-kanalizacyjnej.
W ramach oferty Standard proponowana jest natomiast aplikacja AquaGIS składająca się z internetowych modułów wspierających: zgłaszanie awarii, remonty i przeglądy infrastruktury oraz zarządzanie hydrantami. Jej częścią jest również aplikacja mobilna pozwalająca na dodawanie zdjęć z miejsca zdarzenia oraz opcja integracji z istniejącymi systemami zamawiającego, np. do poboru opłat.
Rozwiązanie Advanced zawiera z kolei specjalnie opracowany model umożliwiający modelowanie hydrauliczne. Pozwala także na pozyskiwanie informacji o miejscach występowania awarii z graficzną prezentacją budynków odciętych od dostaw wody.
Cała oferta bazuje na darmowym i otwarty programie QGIS.