Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie potwierdzenia nabycia z mocy prawa przez jednostki samorządu terytorialnego lub Skarb Państwa własności gruntów znajdujących się w ich władaniu, a zajętych pod drogi publiczne,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie przeniesienia własności mienia ogólnonarodowego (państwowego) na właściwe gminy,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w zakresie przeniesienia własności mienia Skarbu Państwa na rzecz właściwych powiatów i samorządu województwa.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe administracyjne, geodezyjne lub prawnicze,
• znajomość ustaw:
Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
• umiejętności: obsługa komputera (pakiet MS Office), analityczne myślenie, skuteczna komunikacja.
Dodatkowo wymagane jest 6 miesięcy pracy w administracji publicznej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: do 2,9 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl