Ideą konkursu jest: wyłonienie urzędu, którego dorobek w zakresie cyfryzacji wyróżnia się spośród pozostałych instytucji na terenie województwa mazowieckiego w obszarze zastosowań nowoczesnych technik informacyjnych i komunikacyjnych; ukazanie kluczowej roli wdrażanych narzędzi i rozwiązań informatycznych we wspomaganiu działalności urzędu oraz promocja działań z obszaru cyfryzacji, które wpłynęły na usprawnienie pracy i obsługi obywateli.
W konkursie może wziąć udział każdy urząd z województwa mazowieckiego, który zaprezentuje swoje osiągnięcia w dziedzinie:
• wprowadzenia e-usług dla obywateli i przedsiębiorców,
• wdrożenia elektronicznych systemów dziedzinowych i systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją,
• utworzenia portalu mapowego,
• publikacji danych przestrzennych.
Laureaci I, II, i III miejsca otrzymają nagrody finansowe w wysokości, odpowiednio, 15 tys. zł, 10 tys. zł i 5 tys. zł.
Zgłoszenia przyjmowane są od 10 kwietnia do 31 maja br.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy