Przetarg PKP PLK cieszył się sporym zainteresowaniem firm, złożono w nim bowiem 11 ofert. Co istotne, oceniając je, zamawiający tylko w niewielkim stopniu kierował się proponowaną ceną – decyduje ona o udzieleniu zamówienia tylko w 30%. Pozostałymi kryteriami oceny ofert są: czas wykonania prac (10%), deklarowany termin przystąpienia do aktualizacji opracowanej dokumentacji (10%), kwalifikacje zawodowe personelu (10%), doświadczenie personelu (25%) oraz metodyka (15%).
Za najkorzystniejsze zamawiający uznał propozycje:
• konsorcjum Geopartner Gdańsk, PGI TechGis Bochnia, Geodeta FG Gorzów Wielkopolski, 87,28 pkt,
• konsorcjum Geomar SA, Kadex Inżynieria Poznań, Spectra System Kraków, 81,2 pkt;
• konsorcjum OPGK Rzeszów, Reper Mirków i Geoplan Zgierz, 80,95 pkt;
• OPGK Olsztyn, 80,48 pkt;
• konsorcjum Gispro Szczecin, Geotec Gorlice i Pro-Geo Szczecin, 65,92 pkt.
Przypomnijmy, że w ramach tego postępowania PLK gotowe są zawrzeć umowę ramową z maksymalnie 10 wykonawcami. Celem tego typu kontraktu jest ustalenie warunków dotyczących zamówień cząstkowych, jakie będą udzielane w trakcie jej obowiązywania. Zamówienia te mają dotyczyć:
1) Założenia osnowy geodezyjnej do wykorzystania jako systemu odniesienia dla projektowania, realizacji, obsługi, inwentaryzacji i pomiarów powykonawczych przyszłej inwestycji.
2) Opracowania numerycznej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 wraz z uzbrojeniem terenu i ewidencją gruntów.
3) Weryfikacji przebiegu zewnętrznych granic działek ewidencyjnych obszaru kolejowego.
Pełne zestawienie ofert