Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.:
• gromadzenie i opracowywanie informacji nawigacyjnych i hydrograficznych w celu aktualizacji zasobu urzędowej bazy danych o wrakach i obiektach podwodnych oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadań administracji morskiej związanych z ochroną podwodnego dziedzictwa kulturowego;
• prowadzenie statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków, w szczególności dotyczącej wydanych zezwoleń na wykonywanie prac podwodnych, płetwonurkowań sportowo-rekreacyjnych na wrakach statków, zlokalizowanych obiektów zabytkowych, wydobytych wraków i obiektów podwodnych;
• prowadzenie doraźnych pomiarów hydrograficznych (batymetrycznych i sonarowych) na obszarach morskich związanych z wykonywaniem prac podwodnych, badaniem obiektów podwodnych oraz płetwonurkowaniem na wrakach statków.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe na kierunku hydrografia, oceanografia fizyczna lub nawigacja, geodezja i kartografia;
• rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracja albo praca biurowa;
• komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2);
• znajomość przepisów w zakresie wykonywania prac podwodnych na obszarach morskich;
• umiejętność obsługi programów: QPS QINSy, Golden Software Surfer, Corel DRAW, Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe to m.in.:
• rok doświadczenia zawodowego w obszarze wykonywania prac podwodnych na obszarach morskich, prowadzenie morskich pomiarów hydrograficznych;
• dyplom nurka III klasy;
• uprawnienia płetwonurka sportowo-rekreacyjnego;
• dyplom hydrografa morskiego kategorii B;
• znajomość przepisów dotyczących ochrony zabytków i w zakresie prowadzenia pomiarów hydrograficznych na obszarach morskich.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: od 2,6-2,9 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl