Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje:
• kontrolowanie i nadzorowanie zakładanej i prowadzonej opisowej i graficznej bazy EGIB, dotyczącej ewidencji gruntów i budynków, będącej w gestii starostów w celu sprawdzenia zgodności prowadzenia tych baz zgodnie z obowiązującymi przepisami;
• kontrolowanie i nadzorowanie zakładanej i prowadzonej bazy GESUT dotyczącej geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu i bazy BDPT500 będącej w gestii starostów w celu sprawdzenia zgodności prowadzenia tych baz zgodnie z obowiązującymi przepisami;
• przeprowadzanie analiz i przygotowywanie propozycji rozwiązań problemów w zakresie kontroli jakości danych przestrzennych w celu uzyskana wiarygodnych danych zawartych w rejestrach geodezyjnych, w tym graficzna prezentacja stanu baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego z terenu województwa łódzkiego;
• współdziałanie z Głównym Urzędem Geodezji i Kartografii przy realizacji zadań w zakresie prowadzenia baz danych geodezyjnych i kartograficznych dla całego województwa w celu realizacji polityki państwa w tym zakresie;
• przeprowadzanie kontroli w organach administracji geodezyjnej i kartograficznej (marszałka województwa, starosty, prezydenta miasta na prawach powiatu) w celu sprawdzenia poprawności realizowanych przez nich zadań;
• przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych wykonujących prace geodezyjne i kartograficzne w celu sprawdzenia poprawności wykonywanych przez nich prac;
• rozpatrywanie skarg i wniosków na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej realizujących zadania określone w ustawie prawo geodezyjne i kartograficzne oraz skarg i wniosków w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego przez przedsiębiorców wykonujących prace geodezyjne lub kartograficzne oraz inne jednostki organizacyjne w celu sprawdzenia poprawności realizowanych przez nich zadań.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wyższe wykształcenie,
• znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office,
• znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o kontroli w administracji rządowej,
• znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowania) stosowanych do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej baz danych obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej oraz kontroli tych baz.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe: geodezyjne, geoinformacyjne, geograficzne lub informatyczne,
• rok doświadczenia zawodowego przy budowie i aktualizacji zbiorów danych przestrzennych,
• uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii – zakres 1 lub 2,
• udokumentowana znajomość podstaw języków: SQL, XML/GML,
• udokumentowana znajomość aplikacji GIS,
• doświadczenie przy weryfikacji plików SWDE lub GML z EGiB,
• znajomość specjalistycznych programów komputerowych: EwMapa, EwOpis, Geo-Info Mapa Geo-Info Integra, TurboEwid.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2,9-3,4 tys. zł.
Inne oferty pracy na Geoforum.pl