Zakres zadań na tym stanowisku obejmuje m.in.:
• wykonywanie czynności związanych z weryfikacją jakości danych gromadzonych w PRG, w tym obsługa zgłoszeń dotyczących błędów i braków w danych, współpraca z dostawcami i odbiorcami danych, w celu zapewnienia kompletności i odpowiedniej jakości danych;
• prowadzenie bazy danych państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju, w tym przetwarzanie i aktualizacja danych w celu zapewnienia kompletności danych PRG;
• udostępnianie danych zgromadzonych w bazie danych PRG a także sporządzanie raportów, wykazów, sprawozdań w celu umożliwienia efektywnego udostępniania odpowiednich danych;
• prowadzenie zadań związanych z wymianą i weryfikacją danych w zakresie PRG, EGiB, ZSIN, GESUT w celu zapewnienia harmonizacji pomiędzy zbiorami.
Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:
• wykształcenie wyższe,
• znajomość zagadnień dotyczących systemów informacji przestrzennej,
• znajomość narzędzi do przetwarzania danych przestrzennych, w tym ArcGIS, QGIS,
• umiejętność obsługi MS Office oraz urządzeń biurowych,
• znajomość przepisów ustaw: Prawo geodezyjne i o infrastrukturze informacji przestrzennej, a także aktów wykonawczych do tych ustaw.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe geodezyjne lub pokrewne,
• doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii lub systemów informacji geograficznej,
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2).
Inne oferty pracy na Geoforum.pl