Zakres zadań:
• Kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie przestrzegania przepisów z dziedziny geodezji i kartografii.
• Kontrolowanie wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych w celu zbadania: legalności, rzetelności wykonywanych prac oraz przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
• Prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach z zakresu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
• Rozpatrywanie skarg i wniosków na organy administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz pisma o charakterze skargowym na wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych.
• Wydawanie dzienników praktyk zawodowych oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników geodetom ubiegającym się o uprawnienia zawodowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• doświadczenie zawodowe: 2 lata w geodezji i kartografii,
• posiadanie uprawnień zawodowych z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 1 lub 2,
• znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego,
Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustaw:
o kontroli w administracji rządowej, o swobodzie działalności gospodarczej w zakresie przeprowadzani kontroli,
• znajomość pakietu Office – Word, Excel.
Wymagania dodatkowe:
• 3 miesiące doświadczenia w administracji publicznej,
• znajomość ustaw:
o gospodarce nieruchomościami, Prawo budowlane, Prawo wodne, o infrastrukturze informacji przestrzennej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 3500 zł do ok. 4000 zł (w zależności od posiadanych uprawnień).
Inne oferty pracy na Geoforum.pl