Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje m.in.:
• kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w zakresie przestrzegania przepisów z dziedziny geodezji i kartografii,
• kontrolowanie wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych w celu zbadania legalności, rzetelności wykonywanych prac oraz przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu geodezji i kartografii,
• prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach z zakresu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Od kandydatów wymagane jest m.in.:
• wykształcenie wyższe geodezyjne,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w geodezji i kartografii,
• uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu 1 lub 2.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto to około 3500-4000 zł (w zależności od posiadanych uprawnień).
Inne oferty pracy na Geoforum.pl