Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłosił nabór na stanowiska dyrektorów trzech departamentów. Oferty należy składać do 15 listopada br.
Od kandydatów na stanowisko dyrektora Departamentu Geodezji, Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej wymagane jest m.in.:
• wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne, kartograficzne lub pokrewne,
• co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej dwuletni na stanowisku kierowniczym lub trzyletni na stanowisku samodzielnym,
• doświadczenie w zakresie planowania i realizacji projektów w dziedzinie geodezji kartografii,
• znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii (oraz z dziedzin pokrewnych), a także ustaw o finansach publicznych i zamówieniach publicznych.
Kandydat na stanowisko dyrektora Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej musi posiadać:
• wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geodezji (albo pokrewne) lub prawnicze,
• co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej dwuletni na stanowisku kierowniczym lub trzyletni na stanowisku samodzielnym,
• doświadczenie w zakresie sprawowania nadzoru albo prowadzania kontroli,
• dobrą znajomość przepisów regulujących postępowanie administracyjne, w tym sądowo-administracyjne,
Od kandydatów na stanowisko dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego wymagane jest z kolei:
• wykształcenie wyższe magisterskie geodezyjne, informatyczne lub pokrewne,
• co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym co najmniej dwuletni na stanowisku kierowniczym lub trzyletni na stanowisku samodzielnym,
• znajomość zagadnień i doświadczenie w zakresie zarządzania i wdrażania projektów informatycznych,
• znajomość przepisów prawnych i technicznych z dziedziny geodezji i kartografii (oraz z dziedzin pokrewnych), a także ustaw o finansach publicznych i zamówieniach publicznych.
Rekrutacja na pierwsze dwa stanowiska związana jest z uchwaleniem Ustawy o służbie cywilnej z dnia 28 listopada 2008 r., która obliguje do przeprowadzenia naboru na nowych warunkach w przeciągu 12 miesięcy od jej wejścia w życie (tj. 24 marca br.). Z kolei ogłoszenie dotyczące dyrektora Departamentu Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego wynika z faktu, że stanowisko to jest od kilku miesięcy nieobsadzone.
Szczegóły