Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora do spraw mienia zabużańskiego w Wydziale Geodezji i Rolnictwa. Dokumenty można składać do 24 lutego.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku inspektora:
•opracowywanie projektów decyzji odmownych lub decyzji potwierdzających uprawnienia osób do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
•weryfikacja składanych wniosków o potwierdzenie prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku niekompletnych wniosków, wzywanie wnioskodawców do ich uzupełnienia o brakujące dowody,
•sporządzanie projektów postanowień pozytywnie oceniających kompletność wniosków,
•bezpośrednia obsługa Klientów,
•opracowywanie projektów odpowiedzi na złożone skargi, wnioski, podania i zapytania od wnioskodawców oraz innych podmiotów, opracowywanie sprawozdań i informacji.
Wymagania od kandydatów:
•wykształcenie wyższe
•1 rok doświadczenia zawodowego, stażu pracy w administracji publicznej
•znajomość ustawy z 8 lipca 2005 r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
•znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
•znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
•umiejętność obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
•wykształcenie: administracyjne, prawnicze, ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, geodezyjne,
•dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
•odporność na stres, cierpliwość i komunikatywność w kontaktach z klientem,
•umiejętność dobrej organizacji pracy,
•rzetelność, bezstronność, dokładność, pracowitość,
•umiejętność współpracy z innymi urzędami i instytucjami (archiwa, sądy, konsulaty),
•umiejętność analitycznego myślenia oraz umiejętność stosowania prawa w praktyce.
Szczegóły