Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji dotyczących ewidencji gruntów i budynków,
• zbieranie i przechowywanie kopii zabezpieczających państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków,
• współpracowanie z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
• prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zadań wykonywanych przez Oddział w zakresie ewidencji gruntów i budynków,
• prowadzenie Państwowego Rejestru Granic (PRG).
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie wyższe na kierunku geodezja i kartografia lub prawo.
• znajomość przepisów prawa oraz standardów technicznych obowiązujących w geodezji i kartografii,
• znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
• znajomość Kodeksu Etyki Służby Cywilnej,
• komunikatywność,
• umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania wniosków,
• umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
• umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Wymagania dodatkowe:
• 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
Miejsce składania dokumentów:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Biuro Kadr i Organizacji, pok. 34
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
z dopiskiem „Oferta pracy WGR”
Szczegóły