Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy będzie należało:
• sprawowanie kontroli w stosunku do organów administracji geodezyjnej i kartograficznej wykonujących zadania określone w art. 7c i 7d w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
• sprawowanie kontroli w stosunku do urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii przy wykonywaniu prac geodezyjnych i kartograficznych,
• prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest wojewódzki inspektor nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, przygotowywanie decyzji administracyjnych oraz odpowiedzi na skargi i wnioski skierowane do WSA,
• sprawowanie nadzoru nad stosowaniem standardów i aktualizacji wojewódzkich i powiatowych baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,
• przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz wszelkich informacji i sprawozdań.
Wymagania od kandydatów (niezbędne):
• wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku geodezyjnym i kartograficznym,
• znajomość przepisów ustawy Pgik oraz aktów wykonawczych do ustawy,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego,
• znajomość standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii,
• znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowań) stosowanych w województwie do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej bazy krajowego systemu informacji o terenie,
• posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii (zakres 1. i 2.).
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej,
• biegła obsługa komputera,
• komunikatywność,
• zdolność analitycznego myślenia,
• umiejętność pracy w zespole.
Szczegóły